środa, 22 października 2014

Twój głos ma znaczenie!

Centrum Poznawcze Hali Stulecia zaprasza seniorów na konsultacje „Programu dla Seniorów w kompleksie Hali Stulecia", przygotowywanego do realizacji w 2015 roku. Spotkanie odbędzie się w piątek 24 października 2014 o godzinie 14:00 we Wrocławskim Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia w sali konferencyjnej C.

W trakcie spotkania seniorzy będą mogli dowiedzieć się jakie działania przewidziano do reali zacji w 2015 roku dla środowiska senioralnego na terenie kompleksu Hali Stulecia, ale także będą mogli zaproponować swoje pomysły i zgłosić ewentualne uwagi.

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie...
    Wiadomość dotarła do Sektora dość późno, ja się mocno zmobilizowałam i trochę spóźniona, ale byłam, i byłam siedemnastą osobą całego niezbyt licznego grona uczestników. Tak więc było kilka sugestii, w naszą stronę, sporo pytań do nas, ale nie było to mistrzostwo świata, nasza frekwencja nie dawała nam wielkiej siły przebicia gdy idzie o propozycje senioralne, natomiast propozycje Wrocł.Centrum Kongresowego też nie porażał.., ale były wyważone pewnie pod możliwości budżetowe. Wypełnialiśmy ankietę z tzw. koncertem zyczeń na 2015r, ja poprosiłam o duży dodruk i ma się u nas w Sektorze pojawić. Zainteresujcie się Kochani Seniorzy, wypełnijcie może tę ankietkę i zobaczymy wtedy jak to będzie z realizacją naszych marzeń ( ! ) w 2015 roku. Serdecznie pozdrawiam - Majka.

    OdpowiedzUsuń