sobota, 15 listopada 2014

Dyskusyjny Klub Filmowy

Zapraszamy na spotkanie z filmem połączone z dyskusją na temat fabuły. Projekt DKF-u przygotowali młodzi ludzie z liceum.

Kiedy : 18 listopada 2014 r. (wtorek) o godz.10.00 - 13.00
Gdzie : Sektor 3 ul. Legnicka 65

Zobaczymy film pt. "Wątpliwość"
Akcja dzieje się w 1964 roku w katolickiej szkole w Bronxie. Zarządza nią nie znosząca sprzeciwu siostra Alojzyna. Jej przeciwieństwem jest uczący w szkole koszykówki ojciec Flynn, który uwielbia śmiać się i wygłupiać ze swoimi wychowankami.Zakonnica bezkompromisowo i bez żadnych dowodów wdaje się w psychologiczną wojnę z księdzem.

Tytułową wątpliwość stanowi z pewnością główny temat filmu.
Główne role zagrali : Meryl Streep i Philip Seymour Hoffman.

Ilość miejsc ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.

1 komentarz:

  1. Oto komentarz autora DKF-u licealisty Olka jaki otrzymałam po spotkaniu :
    Bardzo dużym zaskoczeniem była dla mnie ciekawość seniorów. Myślałem że będziemy musieli w jakiś sposób przyciągnąć ich uwagę. Było jednak zupełnie inaczej. Od samego początku udało nam się nawiązać dialog i szybko otworzyliśmy się przed sobą. Było to dużo łatwiejsze, niż myślałem. Po projekcji rozgorzała burzliwa dyskusja, i tu kolejnym zaskoczeniem była dla mnie postępowość widowni. Nikt nie poczuł się przez film urażony, o co bardzo obawialiśmy się przed spotkaniem. Ogromną wartością dla mnie była możliwość wysłuchania doświadczeń uczestników spotkania z ich własnego życia. Dla seniorów była to okazja do powspominania, a ja poznałem dzięki temu ciekawe historie. Po tak udanym początku żałuję, że muszę czekać aż miesiąc na następny DKF.

    OdpowiedzUsuń