poniedziałek, 21 września 2015

Wrocławskie Spotkania Cyfrowe

Już dość dawno nie pisałem i nie pojawiałem się w Sektorze 3, ale to z uwagi na moją pracę, która jest dość absorbująca oraz brak projektów, w których mógłbym wziąć udział.

Teraz jednak mam dla zainteresowanych dość ciekawą, a nawet bardzo ciekawą propozycję na wtorkowe wieczory. Wraz z Ośrodkiem Działań Artystycznych Firlej zapraszam na Wrocławskie Spotkania Cyfrowe. Będą to darmowe i otwarte dla wszystkich Seniorów spotkania przy kawie, herbacie i w dobrym towarzystwie.

Podczas spotkań będzie możliwość posłuchania wykładów o tematyce związanej związanej z komputerami, internetem i nowymi technologiami, które poprowadzę. Będzie także można skorzystania z konsultacji cyfrowych indywidualnych grupowych. Do tego zapraszamy na wirtualne spacery po całym świecie oraz spotkania z ciekawymi gośćmi. Na każdym spotkaniu swój występ będzie miał wrocławski kabaret "Chyba".

Na koniec zdradzę, że planujemy także ciekawe konkursy z nagrodami i inne niespodzianki dla wszystkich, którzy zdecydują się nas odwiedzić. Same spotkania odbędą się w każdy wtorek od 6 października do 17 listopada. Rozpoczynają się o godzinie 16.00, a kończą się około 19.00.

Ośrodkiem Działań Artystycznych Firlej znajduje się przy ulicy Grabiszyńskiej 56.

Więcej informacji na www.spotkaniacyfrowe.pl oraz na mojej stronie www.postawa.eu

2 komentarze:

  1. Propozycja boska, powiem szczerze bardzo przeze mnie wyczekana, mam nadzieję że spełni moje oczekiwania, gdzie chciałabym douczyć się pewnych dla mnie trudnych do opanowanie rzeczy w kompie. Nigdzie indziej tego się (niestety) nie dowiedziałam do dziś, więc to jest prawie ostatnia szansa....
    Konrad, dzięki serdeczne. bardzo na Ciebie liczę, pozdrawiam - Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Czytających.
    Byłam, uczestniczyłam, wiele skorzystałam, a z kabaretu się uśmiałam...
    Każdy z referatów był ciekawy, ale mnie urzekł nasz Konrad Postawa, który wrodzonym wdziękiem i kolosalną wiedzą imponował absolutnie wszystkim. Posiłkuję się także opinią zza kulis. Gratulacje Organizatorom, a słuchaczom wielki ukłon za dotrzymanie"cyfrowego kroku" w dyskusjach.. Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu Majka

    OdpowiedzUsuń