środa, 10 kwietnia 2013

Bezpłatny Dostęp do Internetu

Dla każdego, kto nie posiada jeszcze dostępu do Internetu i nie jest przekonany, czy taki wydatek jest konieczny nadarza się okazja na bezpłatny dostęp do Internetu

Bezpłatny Dostęp do Internetu
do 21 grudnia 2016 roku!

Możliwość taką oferuje Aero2 Sp. z o.o., która to zobowiązała się do udostępniania swoich usług wszystkim zainteresowanym. Jako realizacja zobowiązania wobec decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektroniczne (UKE) z 10 listopada 2009 roku.

Więcej szczegółów znajdą państwo poniżej:
Aero2 - dowiedz się więcej!

14 komentarzy:

  1. Konrad, podjęłam starania o internet mobilny ale nie otwiera się u mnie strona www.bdi.aero2.pl .Mam informację , że nie znaleziono serwera.Co mam robić dalej ?
    HM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd, źle podałem link do strony. Nie uwzględniłem szyfrowania. Już wszystko działa. Dodałem także link do strony spółki Aero2.

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego jestem anonimowa . Zalogowałam się a on i tak chce potwierdzenia czy nie jestem automatem.Jakiś chochlik czy co ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ to, że ktoś ma konto na Gmail nie oznacza, że nie jest automatem. Taki program do rozsyłania reklam może utworzyć sobie konto Gmail. Nie potrafi jednak czytać obrazków tak więc tylko Ja nie muszę ich wpisywać jako opiekun bloga.

      Usuń
  3. Te obrazki są straszne do odczytania za każdym razem. Na innych blogach tego nie ma .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanowimy się wspólnie z Fundacją AS jak poprawić tą niedogodność.

      Usuń
  4. Wszystkie dokumenty trafiły do koperty i zostały wysłane do Aero2. Teraz czekam na kartę SIM. Jak ją otrzymam to zaraz dam Wam znać.Nie było to takie trudne więc zachęcam do skorzystania z propozycji Konrada. Jego ściąga z instrukcji obsługi Aero2 jest super. Konrad bardzo dziękuję .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pojawią się jakieś pytania, czy niejasności chętnie je rozwieje. Czekam również czekam na opinię o jakości Internetu oraz informacje jak długo trzeba czekać na przesyłkę. Miło mi, że mogłem się do czegoś przydać ;)

      Usuń
  5. Witam. Czyli najpierw mam wpłacić te 20 złotych, potem za przesyłkę i dopiero wtedy wypełnić ankietę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankietę trzeba najpierw wypełnić i dopiero wtedy na podany adres e-mail dostanie się wersję dokumentów do wydruku oraz dane do przelewu za przesyłkę. Wszystko jest szczegółowo opisane na stronie operatora.

      Usuń
  6. Dzisiaj tj.20 maja otrzymałam kartę SIM.Dokumenty wysłałam 13 kwietnia. Trwało to 5-tygodni. Teraz tylko zakup modemu i będę startować.Mam nadzieję, że z powodzeniem czego i Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzeba dobrze wybrać modem, bo nie wszystkie współpracują. Poniżej link do listy modemów współpracujących z Arero2. Przed zakupem warto sprawdzić:
      http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych-modemow-w-budowie.html

      Usuń
    2. To jest czarna magia. Bez pomocy fachowca zginę. Napiszę jak sobie poradziłam.

      Usuń
  7. Konrad, jak pięknie napisałam komentarz - nie musiałam potwierdzać, że ja, to jestem ja bez przepisywania ''esów floresów'' Super.

    OdpowiedzUsuń