Autor ponad 200 publikacji, książek i artykułów
psychologicznych, absolwent Uniwersytetu Harvarda, jeden z pionierów w obszarze
psychologii edukacji – Profesor Richard C. Anderson wygłosi otwarty wykład w
Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Wydarzenie odbędzie się poniedziałek 27 marca w
Centrum Konferencyjnym DSW we Wrocławiu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Amerykański psycholog edukacji Profesor Richard C.
Anderson jest jednym z autorów badań dotyczących wpływu czytania na rozwój
dzieci, a przede wszystkim zasób ich słownictwa i umiejętności interpretacji
otaczającego nas świata. Jest też współautorem m.in. jednej z najbardziej
poczytnych książek na świecie pt. Becoming a Nation of Readers o
umiejętnościach pisania i czytania. Wprowadzenie – Beata Latawiec, Doktor
Psychologii Edukacyjnej, Wichita State University
W poniedziałek 27 marca o godzinie 14:00w Centrum Konferencyjnym DSW przy ul. Strzegomskiej 55 odbędzie się otwarty wykład pt. „Collaborative Reasoning – intellectually stimulating and personally engaging approach to discussion. Wydarzenie realizowane jest w ramach projektu EDiTE (European Doctorate in Teacher Education), finansowanego z programu Horyzonty 2020. Organizatorami spotkania są Międzynarodowy Instytut Studiów nad Kulturą i Edukacją oraz Instytut Pedagogiki Specjalnej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
W poniedziałek 27 marca o godzinie 14:00w Centrum Konferencyjnym DSW przy ul. Strzegomskiej 55 odbędzie się otwarty wykład pt. „Collaborative Reasoning – intellectually stimulating and personally engaging approach to discussion. Wydarzenie realizowane jest w ramach projektu EDiTE (European Doctorate in Teacher Education), finansowanego z programu Horyzonty 2020. Organizatorami spotkania są Międzynarodowy Instytut Studiów nad Kulturą i Edukacją oraz Instytut Pedagogiki Specjalnej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Dzięki finansowaniu ze środków Unii
Europejskiej udział dla osób zainteresowanych jest bezpłatny, a także
zapewnione zostanie tłumaczenie na język polski.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz